Przebieg zamówienia

Poznaj sposób naszego działania

Zacznij od zalogowania się - dopiero wtedy będą widoczne Twoje rabaty. Dodaj do koszyka produkt lub kalkulację - automatycznie przejdziesz do widoku koszyka. Jeśli chcesz wydrukować więcej prac możesz je śmiało dodać. Produkt w koszyku nie zniknie,jeśli wrócisz do przeglądania produktów. Możesz dodać do 5 pozycji w jednym zamówieniu

1. Koszyk: wybierz sposób dostawy i płatności. Tu możesz też zdecydować się na opcję ekspresu, czyli skrócenie standardowego czasu realizacji.
2. Finalizacja zamówienia: tu możesz wybrać adres dostawy, anonimową przesyłkę i podzielić się z nami dodatkowymi informacjami w sprawie zamówienia. Wciąż możesz cofnąć się do koszyka i edytować jego zawartość. 
3. Zapisanie zamówienia i dodawanie plików. Od tego momentu Twoje zamówienie jest dla nas widoczne. Otrzymało swój unikatowy numer. Jeśli teraz opuścisz zamówienie możesz do niego wrócić w dowolnej chwili, aby dodać pliki lub wybrać zamówienie, z którego mamy je pobrać. Pamiętaj, aby wgrane do zamówienia pliki przekazać do weryfikacji. Tylko wtedy będziemy mieli szansę je zobaczyć i sprawdzić. Na tym etapie nie możesz już edytować zamówienia. Informacje w nim podane są dla nas wiążącym dokumentem, wytycznymi na każdym etapie produkcji. 
4. Sprawdzanie plików: w pierwszej kolejności porównujemy czy plik zgadza się z tym co zostało zamówione (m.in. wymiary pracy i te wynikające z pliku, liczbę stron), a następnie jakość pliku pod kątem wytycznych "jak przygotować". Zawsze poinformujemy Cię mailem, jeśli coś budzi nasze wątpliwości. Pamiętaj, o ile zgadza się liczba stron i wymiary pracy, możesz zdecydować się na wydruk mimo zastrzeżeń co do pliku. Więcej w tym temacie znajdziesz w FAQ.

5. Przyjęcie zamówienia potwierdzamy mailem, w którym znajdziesz termin odbioru lub wysyłki. Wybierając przesyłkę kurierską należy doliczy 1 dzień roboczy na dostawę.

fb